Veelgestelde vragen
Top 3 vragen
Bij het afronden van de bestelling kunt u ook kiezen voor een van onze afhaalpunten. Zo kunt u kiezen voor onze winkel in de Markthal van Rotterdam en onze webshop in Schiedam.
Wilt u de bestelling diezelfde dag nog afhalen? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan kijken wij direct wat er mogelijk is.
Habitas-Online
Antonie van Leeuwenhoekstraat 9
3261LT Oud-Beijerland
Tel: 010-4265331
@: klantenservice@habitas-online.nl
Kookwinkel Habitas
Verlengde Nieuwstraat 179-181
3011 GX Rotterdam
Tel: 010-2236384
10.12.2021
Een artikel zoeken
Een artikel zoeken gaat heel eenvoudig: u typt uw zoekterm bovenin in de balk en klikt op het vergrootglas, u krijgt vervolgens artikelen te zien die aansluiten bij uw zoekterm. Ook kunt u eenvoudig navigeren door de verschillende categorieën. Bent u bijvoorbeeld op zoek naar een ronde springvorm? Dan gaat u naar Producten en vervolgens de categorie Bakken, vervolgens naar Bakvormen, en klikt dan links Ronde vormen aan.
Artikelen niet op voorraad
Sommige artikelen hebben wij wel in ons assortiment, maar zijn tijdelijk niet op voorraad. Deze artikelen worden wel getoond en maar zijn niet te bestellen. Voor alle artikelen die u in uw winkelwagen kunt plaatsen geldt dat deze op voorraad en dus te leveren zijn!
Een bestelling plaatsen
Nadat u de gewenste artikelen in uw winkelwagen heeft geplaatst, gaat u naar uw winkelwagen door rechts bovenin op "Winkelwagen" te klikken. Vervolgens klikt u op de knop "Ga door naar afrekenen". Hierna volgt u de aangegeven stappen om uw bestelling af te ronden.
Een bestelling annuleren
Een bestelling annuleren kan dezelfde werkdag tot 17.00u, en is geheel kosteloos. U kunt hiervoor een mail sturen naar sales@habitas-online.nl of bellen naar +31 10 426 5331. Vermeld hierbij altijd het bestelnummer, deze vindt u in de bevestigingsmail. Wanneer u uw bestelling al heeft betaald krijgt u het bedrag binnen 30 dagen teruggestort.
Mocht de bestelling al verzonden zijn, dan verzoeken wij u de bestelling aan de deur bij de postbode te weigeren. De bestelling komt dan automatisch terug naar ons en zodra wij deze ontvangen hebben, storten wij het betaalde bedrag terug.
In elk andere geval kunt u uw bestelling of een deel daarvan eenvoudig retourneren.
Een artikel zoeken gaat heel eenvoudig: u typt uw zoekterm bovenin in de balk en klikt op het vergrootglas, u krijgt vervolgens artikelen te zien die aansluiten bij uw zoekterm. Ook kunt u eenvoudig navigeren door de verschillende categorieën. Bent u bijvoorbeeld op zoek naar een ronde springvorm? Dan gaat u naar Producten en vervolgens de categorie Bakken, vervolgens naar Bakvormen, en klikt dan links Ronde vormen aan.
Artikelen niet op voorraad
Sommige artikelen hebben wij wel in ons assortiment, maar zijn tijdelijk niet op voorraad. Deze artikelen worden wel getoond en maar zijn niet te bestellen. Voor alle artikelen die u in uw winkelwagen kunt plaatsen geldt dat deze op voorraad en dus te leveren zijn!
Een bestelling plaatsen
Nadat u de gewenste artikelen in uw winkelwagen heeft geplaatst, gaat u naar uw winkelwagen door rechts bovenin op "Winkelwagen" te klikken. Vervolgens klikt u op de knop "Ga door naar afrekenen". Hierna volgt u de aangegeven stappen om uw bestelling af te ronden.
Een bestelling annuleren
Een bestelling annuleren kan dezelfde werkdag tot 17.00u, en is geheel kosteloos. U kunt hiervoor een mail sturen naar sales@habitas-online.nl of bellen naar +31 10 426 5331. Vermeld hierbij altijd het bestelnummer, deze vindt u in de bevestigingsmail. Wanneer u uw bestelling al heeft betaald krijgt u het bedrag binnen 30 dagen teruggestort.
Mocht de bestelling al verzonden zijn, dan verzoeken wij u de bestelling aan de deur bij de postbode te weigeren. De bestelling komt dan automatisch terug naar ons en zodra wij deze ontvangen hebben, storten wij het betaalde bedrag terug.
In elk andere geval kunt u uw bestelling of een deel daarvan eenvoudig retourneren.
10.12.2021
Garantie
Natuurlijk zit op alle producten die u bij ons koopt garantie. De garantieprocedure is heel simpel en geldt voor alle bij ons gekochte producten; als u een artikel heeft waar iets mis mee is stuur ons dan een mail via sales@habitas-online.nl met een korte uitleg van de klacht en indien mogelijk een foto. Vermeld hierbij ook uw bestelnummer of de naam waaronder de bestelling geplaatst is. Vervolgens nemen wij telefonisch of per e-mail contact met u op om het probleem op te lossen.
Klachten
Voor klachten kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen u graag verder! U kunt deze telefonisch of per email doorgeven. Wij doen uiteraard ons best u zo goed mogelijk te helpen.
Webshop
Tel. +31 10 426 5331
sales@habitas-online.nl
Habitas Rotterdam
Tel. +31 10 223 6384
10.12.2021